sobota, 12 maja 2012

Kraków

Siemaneczko !
Od razu chcę się wytłumaczyć dlaczego nie pisałam ! Nie pisałam, gdyż wyjechałam do Krakowa z rodzicami i  moim bratem oraz siostrą do Krakowa .. Wiem , wiem nie powiedziałam o tym , bo zapomniałam jakoś napisać , no coż ;p . To tak w Krakowie było zajefajnie <3 Niedawno co wróciłam ;d . W Krakowie zwiedziłam Wawel , Stary Rynek , taki zamek ( nie pamiętam nazwy ) byłam tez na basenie . Jednym słowem nie nudziło mi się ;) . Wiem , że  może to dziwne , że wyjechałam w czasie szkoły , ale to dlatego , że w weekend majowy byłam w Niemczech , a rodzice chcieli zwiedzć też Kraków , więc się wybraliśmy . Dzisiaj niestety już pogoda jest brzydka i pewnie cały dzień przesiedzę w domu -,- pff.. Dobra już nie zanudzam ;p
Co prawda mam z 300 zdjeć , ale nie chce  mi się szukać i wybierać  , więc dodam jakieś jedno, żeby nie było , że wq nie dodaję  ;)
A oto ono :


Byee ;p

6 komentarzy: